Monday, August 2, 2010

Salam Rasmi Padi

Semenjak dua menjak ni Kak Jah-Kak Jah dah ramai bising apesal blog ni sunyi jek. Lari rumah dah ke anak dara seorang ni? Ada je ni. Ponat anak mak jadi budak universiti.


Minggu lepas aku gigih mengusahakan tiga program yang berlngsung dalam masa seminggu. Penat rasa terbelasah otak. Tapi, komitmen tidak ada ukurannya. Kerja tetap kerja. Amboi, kalau ada manager mana-mana yang baca, boleh terus direct la ambil aku berkerja ehehi.


Program tu semua akan diceritakan dalam update saya kelak. Cewah. Namun, Rabu ini ada Perasmian Kelab Debat & Pengucapan Awam. Ku ingat aku boleh bersenang-lenang angkat kaki je sebab jadi Biro Publisiti. Rupa-rupanya, ada burung menyorok di celah awan.


Diorang pi bubuh aku masuk line up untuk bertanding debat friendly match dengan UMP. Ambik ambik. Bila masa aku nak rehat? Tetapi alhamdulillah, kesibukan itu suatu rezeki. Mari mari doakan saya tidak gugup berlawan cakap. Semoga cakap tidak pada yang sia-sia.


Sangat perlukan mentor debat saya kembali. ):


No comments:

Post a Comment

Tulis bagi lawa. Dilarang menconteng!

 
Designed by Lena