Thursday, April 15, 2010

Kalau Aku Jadi Paris Hilton..


Kalau sebut Paris Hilton semua orang kenal. Kira takde la yang tanya soalan-soalan annoying macam ape tu? Itu Hotel Hilton di Paris ke? Adakah Hilton merupakan satu daerah di Paris? Atau apa-apa je soalan yang buat orang tu nampak macam baru lahir semalam.





Paris Hilton hidup dia macam puteri woh kalau boleh semua orang nak cantik, kaya, style, dan seksa macam dia. One of her smallest fan adalah aku. Bukanlah biggest fan sebab bila kite kata kita ni dia punya biggest fan, ibaratnya kita fanatik tak ingat dunia. Langsung semua kita puja. Eh tak boleh fanatik semua kecuali pada collection Paris Hilton bag. Oh ini merupakan salah satu perkara dalam list penyesalan saya. Bila kita sebut penyesalan, maksudnya ia kekal selama-lamanya.



Ada orang nak offer belanja bag Paris Hilton masa shopping di Pavillion last year. Hoh direct je lah sebut MyHafiz ni hoh macam nak jugak sebut ada orang ada orang bajet macam secret admirer dia ke hape. Tapi, kerana segan atau kebiasaan?, aku terus la cakap,"eh takpe, tak nak la". Ehehi typical Malay's trait kan. Ambik ambik, menyesal tak sudah.



Tapi mana tahu kalau offer datang lagi, mungkin ini bukan list penyesalan yang kekal selama-lamanya.*Hoping YOU'll read this. Amin.



Kalau aku adalah Paris Hilton,
Aku akan bagi beg free kat penulis blog ni. Yay!





No comments:

Post a Comment

Tulis bagi lawa. Dilarang menconteng!

 
Designed by Lena