Thursday, May 27, 2010

Style Ke????

Style semua orang berbeza kan. Kadang-kadang kita rasa diri kita pandai dress up, tapi pada mata orang lain tidak. Okay, Im not talking about myself. Memang bab bergaya ni jauh la dengan saya. Apa yang ada mix match kan saje, simple. Di rumah pun kadang-kadang pakai baju kurung, senang. Pergi kelas baju kurung, selesa. Untuk jalan-jalan capai apa yang ada, asal kemas.


I feel bored (and annoying) bila ada person yang suka menterjemahkan diri dia sebagai up-to-date in fashion and pandai dress up. When you are gorgeous, people will look at you. No need to state yang you memang selalu dress up bila keluar =.= ataupun before this you memang low profile orangnya. Sedangkan dulu tak pandai bergaya. Im being direct here sebab saya rasa kadang-kadang perkataan ni keluar daripada mulut orang yang sedang-sedang aje gayanya.


Ada ramai orang kaya yang pakai branded items tapi senyap sokmo tak hebah, "i memang suka dress up". Ada ramai orang yang memang gorgeous tapi keep it modest. I like!


Saya kadang-kadang nak juga bergaya tapi ibu suka tegur tak kena T.T Hahaha makan dalam betul okay. So, kena la bersederhana sebab itu adalah kami. I mean who we are: our culture, our family. Our lifestyle? Buang jauh-jauh kalau untuk kemegahan kaya, cantik semata. Alhamdulillah.

9 comments:

  1. dress up as comfortable as u wish..xpayah cantik2 utk org^_^

    ReplyDelete
  2. ermm...pakai je apepun janji tutup aurat

    ReplyDelete
  3. princeduyong: malang rami dah tak kenal aurat..

    ReplyDelete
  4. huhu.tak perlu nak up-to-date kalau nak bergaya.simple2 je sudah.asalkan ikut syarak.tutup aurat.tak ke begitu? ^^

    ReplyDelete
  5. kadang nak mintak kerja pun orang akan tgk budak ni up-to-date ke tidak..depends pada bidang kerja la.itulah yg dikatakan ukur baju di badan sendiri..iye dok?

    Latest Entri : Mendekatkan diri dengan puaka

    ReplyDelete
  6. kadang-kadang orang yang pakai barang branded tu saja nk menunjuk padahal barang dia tu ntah ori ke tak.huhu

    ReplyDelete
  7. fndrocka: ive thought about that too.

    fideila: diorang beli kat uptown je sebrnyeee. ehehi

    ReplyDelete

Tulis bagi lawa. Dilarang menconteng!

 
Designed by Lena