Sunday, November 21, 2010

Random: Foto Lama


Saat membelek fail-fail lama dalam memori komputer, terjumpa foto lama ini. Mengapa momento indah ini pernah hilang dalam memori saya? Nasib ada simpanan dalam folder kalau tak dah sandarkan pada kenangan semata-mata. Hati terpempan kerana foto ini sangat ekslusif nilainya.



Bersungguh kami adik-beradik buat photoshoot masa ni. Kenangan 3 tahun ini sangat segar bau kenangannya. Di kiri sekali Mahmood yang sekarang dah menunjang besar. Kalau sekarang ajak bergambar, memang no way dia nak. Entah sebab apa, dia tak suka bergambar. Tapi pada 3 tahun dulu, sporting jugak dia bergaya memberi pose di atas batu.



Adaa yang berbaju putih sangat girang. Sangat happy dan ceria bila ada kamera. Tapi sekarang dah kena manderam apa, terus jadi pasif dan menolak bila diajak bergambar. Susah nak dapatkan pose yang gila-gila atau cool-cool atau pose apa-apa je lah dengan Adaa.



Bernasib baik, foto ini bukti kegirangan mereka. Mungkin, diorang berdua ada konflik dalam diri buat masa ni. 3 tahun akan datang, foto-foto kenangan akan penuh dengan muka-muka serious, toye and boring diorang lantaran tak suka bergambar. Manusia berubah.

2 comments:

  1. best tengok pic2 lama2 ni...hehehe

    ReplyDelete
  2. SALAM...
    abg eq tak jumpa link contest..boleh letak pada comment blog abg eq tak?

    ReplyDelete

Tulis bagi lawa. Dilarang menconteng!

 
Designed by Lena