Showing posts with label birthday party. Show all posts
Showing posts with label birthday party. Show all posts

Thursday, March 25, 2010

HF: Our Party


For this year, My Hafiz and I dah buat agreement. Satu akujanji yang menyatakan bahawa untuk tahun ini, we all takkan buat surprise bithday party for each other. The reason is sebab kami nak save money untuk kawen ehehi. Eh. Bukan, kami nak merasa celebrate berdua.



Last year, surprise birthday party untuk dia biasa-biasa je I buat. Tapi itu pun mencecah RM5++ sebab I ordered special cake and cupcakes for him. Di tepi tasik, giant card, cake, cupcakes, food and presents. I invited all my friends dalam senarai kawan rapat kami. Diorang still datang walaupun letih sebab program diorang baru je habis malam tu. What a wonderful friend!!





I bought a cute little teddy and a Quicksilver shirt for him. At first, berangan nak belikan dia PSP. But, I dont have enough money. Rasa guilty sangat sebab tak saving. I should stop buying things la masa tu. Sikit-sikit asyik nak beli je.



For my surprise bithday party, kat Kuantan dia angkut member-member tuk celebrate. Thanks you all yang bersusah sebab majlis tu. I asked him berapa dia spent for all that kan. Dia cakap around RM8++ la jugak. Hurm. Masa birthday I, he just wished Happy Birthday macam tu je. Without flowers nor present. No, bukan I meminta. Cuma teringin la. Dah dekat setahun I kata kat dia, I want fresh flowers, white roses etc. But he just keep saying nanti.. nanti. So, memang betul-betul menanti la.



On my belated party, we all makan seafood. And yay! A white handbag for me. But still no fresh flowers yang macam I idamkan. Seriously, takdok hadiah pun tak mengapa. Flower lagi I suka....



Still gelap walaupun kami dah berhenti di Petronas semata-mata untuk ambil gambar.



I still thinking birthday dia this year nak buat di mana. Bukan nak special mana pun, just at least memory tu seronok and wonderful. Surprise bithday party we all last year memang makan banyak kos. Jadi tahun ni, we are planning to behave our pocket ehehi. Pocket, behave!



Wednesday, February 24, 2010

Hadiah Misteri Walau Dah Lama Sangat Dah Berlepas!




Dah sebulan berlepas birthday member daku. Memang tosey betul sebab daku orang terlast kot yang bagi. Mana taknya pening nak fikir hadiah apa yang perfect. Nak bagi pun bukan dekat calang-calang orang. Member yang daku dah kenal lama dah sejak masuk Uniten. Timbang-timbang ada la nak masuk 3 tahun kitorang jadi partner.... erk partner assignment. Jangan fikir lain haaaa.



Mula nak carikan dia beg Coach, pastu tak jadi sebab terfikir heel Gucci lagi masyuk kot. Tapi bila dengar Dato' Siti dapat handbag LV RM30k, terus cancel heel Gucci pasal nak jugak membeli Louis Vuitton. Podah! Sendiri tak pernah pegang barang-barang ni semua, boleh pulak ada jantung nak belikan untuk member. Hati awal-awal dah mati terkejut sendiri.



What I bought for her is something private hehe. Dont try to guess sebab karang mesT betul jawapan korang tuh. Untuk member-member baik, Miss Marquis sangat suka buatkan kad. You know, bila kita buat sendiri macam ada personal touch untuk member kite tuh. Lagi kalau buat dengan ikhlas.



Lakaran swan tadi dah digunting pastu tempek la kat atas kad bentuk ala-ala bawang lonjong tu. Lepas dah tampal tu, amik gambar dengan berlatarbelakangkan comforter supaya orang tak nampak betapa sepahnye bilik engkau. Haa nak gitau ni, daku sedih sebab kedai banyak tutup masa CNY hari tu, jadi kertas warna semua ala-ala pudar je. Tak cun pun.




With her name on it. Izyan.






Dear Best Friend...
I wish you a great life with the bless of Allah.
May our friendship will last even dah beranak cucu!



Alalala sweetnyeee daku ni..
Tak payah tak payah sibuk cari kesilapan grammar.




Yay dah siap packing untuk hantar gi pejabat pos eleyh padahal member bertentangan bilik daku je hukhuk. Sebelum pergi delivery dekat belated befday girl, amek lagi satu pic kat atas katil. Weh, apsal cadar katil beza gile dengan comforter kau?


 
Designed by Lena